Reunie bij Scouting Hoograven

Na 70 jaar weer bij elkaar
Reünie 2016

Tijdens de reünie op 6 juni 2016 werd er een hele avond gefeest, gepraat, gelachen, gegeten en gedronken in de grote zaal en voor de deur van ons scoutinggebouw.

Er waren verschillende manieren om herinneringen op te halen, zo was er een vragenlijst waarop je al je informatie in kon vullen. Deze informatie is gebundeld en wordt gebruikt voor een volgende reünie. Ook waren er veel foto’s en filmpjes te bekijken van jaren geleden, zwart-wit beelden! Dit was door een van onze bezoekers geregeld, en iedereen was er super enthousiast over!
Ook waren er heerlijke, speciaal voor ons gemaakte, petit-fours! Deze waren als welkomshapje erg leuk om uit te delen en te ontvangen.

De hele avond stond in het thema van herinneringen ophalen en natuurlijk scouting! Het was ontzettend leuk dat veel bezoekers zelf nog foto’s meenamen, verhalen kwamen delen en met elkaar op de foto gingen in de speciaal ontworpen photobooth! Hierbij kon je jezelf uitleven en lekker gek op de foto!

Als laatste: Een speciaal woord van dank voor een aantal ouders die de organisatie heel erg veel werk uit handen namen door het runnen van de keuken! Super bedankt hiervoor!

Informatie reünie 2016

Scouting Hoograven (voorheen Sint Jan de Doper, Juliana de Falconeriegroep en Judithgroep) bestaat in februari 70 jaar en dit willen we vieren met een tof feest tijdens een reunie op het scouting gebouw!

Dit zal plaats vinden voor al onze (oud-) leden en betrokkenen vanaf 16 jaar op zaterdag 11 juni 2016 vanaf 19.30 uur op de Verlengde Hoogravenseweg 225 in Utrecht.

Houd deze datum dus alvast vrij in je agenda en nodig al je oude scouting vrienden uit voor een gezellige avond vol met leuke herinneringen!

Kaarverkoop (inclusief consumpties!):
Voorverkoop €10,-
Aan de deur €15,-

Het bedrag kan overgemaakt worden op de rekening van de +Scouts: Plusscouts Hoograven NL49 INGB 0006 4756 34
o.v.v. ‘reünie voornaam+achternaam’.

Mail vervolgens uw naam naar +scouts@scoutinghoograven.nl

U zal na ontvangst van de betalingen en de mail het kaartje toegezonden krijgen (zonder mail kunnen wij de kaartjes niet toezenden).

Meer informatie over de reünie delen wij via deze Facebookpagina, mail en anders via de post. Houd al deze media dus goed in de gaten en blijf helemaal op de hoogte!

Reünie

Omdat Scouting Hoograven in 2016 alweer 70 jaar bestond is er besloten om een reünie te organiseren.

Ik wil iets kwijt!