Uitreiking 2023

Myrna en Charlotte kregen tijdens het afgelopen groepsweekend de Badge of Honor uitgereikt!🤩

Voor al hun inzet voor de speltakken en de groep in het algemeen.

Charlotte stopt nu na vele jaren met leidinggeven maar doet voor de groep nog veel. Zo heeft ze afgelopen weekend voor alle leden gekookt!

En Myrna is leiding geweest, nu bestuurslid en organiseert altijd graag mee in activiteiten voor de groep. Twee toppers dus!🥳

Uitreiking 2022

Deze twee! Deze twee kregen afgelopen weekend de badge of honor uitgereikt!
Thomas voor zijn enthousiastme in alles wat hij voor de groep op pakt en Natasja omdat ze al 10 jaar Welpenleiding is! Beide doen nog veel meer voor de club hoor en dat waarderen we enorm, dus dank toppers!

Uitreiking 2021 (deel 2)

Tijdens de opening van het groepsweekend 2021 is traditiegetrouw onze eigen ‘badge of honor’ uitgereikt. Dit jaar komt deze eer toe aan Jorn. Jorn heeft meer dan 12 jaar leiding gegeven aan de Scouts (waar hij nu mee gestopt is) en beheert hij het gebouw en managet het klusteam zodat ons gebouw er altijd tip top uit ziet en veilig is.

Jorn, dank en gefeliciteerd!

Uitreiking 2021
Tijdens de bedank BBQ na het zomerkamp, nam Remco afscheid na 30 jaar Beverleiding te zijn geweest.

Hierbij hoort natuurlijk onze speciale badge. En nog meer andere cadeautjes en bedankjes, want 30 jaar! Dat is niet niks!

Remco, enorm bedankt voor je tomeloze inzet!

Uitreiking 2019
Vorig jaar is de eerste badge of honor uitgereikt en dit jaar waren er weer verschillende genomineerden.
In de speech van de groepsvoorzitter werd gezegd dat deze zussen naar verluid in het scouting gebouw geboren zouden zijn… dit moet nog even door een bron bevestigd worden. Maar, in de tussentijd bedanken we Jessica en Mariska voor de 10 jaren die ze zich al inzetten voor vele activiteiten binnen scouting Hoograven.

Keep up the good work!

Uitreiking 2018
Nieuw bij Scouting Hoograven: Bagde of Honor!
Tijdens het groepsweekend van 2018 werd deze voor de eerste keer uitgereikt aan drie bijzondere mensen:
РRen̩ voor zijn 10 jaar als Scoutsstaf, jaren als actieve all round hulp en geweldig hulp en aanwezigheid bij alle groepsactiviteiten!
– Jeroen voor zijn (bege)leiding zijn in het verleden en actieve betrokkenheid, materiaalbeheer, altijd te porren om te koken en altijd een fijne verschijning bij groepsactiviteiten!
– Burno, do I need to say anything more? Zonder hem had het gebouw al lang in de kreukel gelegen, hadden we muffe tenten of vieze keukenkisten gehad dus Bruno is gewoon onmisbaar voor Scouting Hoograven!

Badge of Honor

Trots en vereerd! Bij Scouting Hoograven hebben we een fantastische groep toegewijde vrijwilligers. Elk jaar tijdens ons groepsweekend geven we een ultiem blijk van waardering: de Scouting Hoograven Badge of Honor! Deze exclusieve badge is speciaal ontworpen voor onze meest bijzondere vrijwilligers. Zij verdienen het om in het zonnetje gezet te worden!

Wij presenteren met trots onze
Wall of Fame:

Charlotte