Verhuur overig

Aanvulling op uw huurovereenkomst

Overige verhuur

Naast de standaard 10 lage tafels en 50 stoelen, hebben wij ook de mogelijkheid om de zaal aan te kleden met verschillende extra’s om uw feestje nog feestelijker te maken! Denk aan een podium, microfoons, licht, geluid of bijvoorbeeld hulp tijdens de avond met het schenken van drankjes en/of het ophalen van glazen.

Elke feestje is uniek en dus ook de aanvraag hiervan. Wilt u iets op dit gebied van ons huren? Neem dan even contact op via verhuur@scoutinghoograven.nl.

Wanneer u licht, geluid, het podium of personeel wilt huren, zal de verhuurcoördinator u doorverwijzen naar de +Scouts zodra de verhuur van de zaal helemaal rond is. De +Scouts zullen contact met u opnemen en u uitnodigen (op maandagavond) om uw wensen en de daarbij passende mogelijkheden te bespreken. Neem dus tijdig contact op zodat alles op tijd geregeld kan worden en de vrijwilligers hier tijd voor kunnen maken. Ook voor deze verhuur zijn we afhankelijk van de beschikbaarheid van de vrijwilligers. Naar aanleiding van het gesprek komen we een prijs overeen.

Houd u er rekening mee dat wij alleen met vrijwilligers werken? We streven ernaar om zo snel mogelijk te antwoorden, maar soms hebben we wat tijd nodig om zaken te regelen. Bij voorbaat dank voor uw begrip en geduld.

Verhuur lichtapparatuur
Licht verhuur is alleen af te nemen in onderstaande pakketten, we maken hierop geen uitzonderingen. Kosten zijn inclusief kosten voor de opbouw, exclusief de verhuur van het gebouw. Verhuur gaat alleen in overleg met de +Scouts nadat de verhuur van het gebouw rond is.

Licht pakket 1          €200,-
Inclusief: 8 parren, 2 dimmers, 2 sfeerblinders, regeltafel, opbouwkosten en aanwezigheid lichttechnicus, zie onderstaande foto

Lichtpakket 2          €250,-
Inclusief: 8 parren, 2 dimmers, 2 sfeerblinders, computergestuurd licht, 4 moving heads, opbouwkosten en aanwezigheid lichttechnicus, zie onderstaand filmpje

Lichtpakket 3          €400,-
Inclusief: 8 parren, 2 dimmers, 2 sfeerblinders, computergestuurd licht, 4 moving heads, 4 scanners, opbouwkosten en aanwezigheid lichttechnicus, filmpje volgt nog

Meer is mogelijk! Neem contact op via verhuur@scoutinghoograven.nl voor de mogelijkheden. Hieronder een voorbeeld.

Optioneel
Sterrendoek achterwand €80,-
Sterrendoek zijwanden €60,-
Sterrendoek achterwand en zijwanden €120,-
Rookmachine €15,-

Verhuur geluidsapparatuur
Geluidsverhuur is alleen af te nemen als compleet pakket, we maken hierop geen uitzonderingen. Kosten zijn inclusief kosten voor de opbouw, exclusief de verhuur van het gebouw. Verhuur gaat alleen in overleg met de +Scouts nadat de verhuur van het gebouw rond is.

Klein geluidspakket             €50,-
Inclusief: 2x speakers voor achtergrond geluid

Groot geluidspakket           €80-
Inclusief: Versterker, speakerset (1x sub, 2x top met statief)

Optioneel
Draadloze microfoon €15,-

Overige verhuur

Podium €80,- per stuk maximaal 1 beschikbaar
Barpersoneel Altijd in overleg
Tafels en stoelen
Statafel (kunststof, rond 85 cm) €5,- per stuk maximaal 6 beschikbaar
Tafelblad (hout met schragen, 0.8 x 2 m) €1,- per stuk maximaal 8 beschikbaar
Klaptafel met twee klapbanken (hout, +/-10 pers.) €5,- per set maximaal 6 beschikbaar
Standaard bij de zaalhuur is huur van 10 lage ronde tafels met 50 stoelen inbegrepen.
Spelmateriaal
Touwtrektouw €2,- per stuk maximaal 4 beschikbaar
Volleybalnet €5,- per stuk maximaal 1 beschikbaar
Mega twister €5,- per stuk maximaal 1 beschikbaar