Myrna

Hulpleiding

Jij?

Vraag het de Welpenleiding

De planning voor de Welpen:

datum activiteit
27 augustus Eerste opkomst
24 en 25 september Groepsweekend
15 oktober Géén opkomst ivm herfstvakantie
17 december Kerstviering
24 december Géén opkomst ivm kerstvakantie
31 december Géén opkomst ivm kerstvakantie
11 en 12 februari Binnenweekend
18 februari Jantje Beton collecte
25 februari Géén opkomst ivm vakantie
4 mei Dodenherdenking
10 juni Géén opkomst
8 t/m 12 juli Zomerkamp
3 september 2016

Vandaag zijn we de jungle ingedoken. Elke Welp heeft een junglespel mogen kiezen. Zo hebben wij ‘Shere Khan is op pad’, ‘alles anders doen’, ‘dans de limbo’, ‘wie heeft de kokosnoot gestolen?’, ‘spetterspat’ en ‘de mars van kolonel Hathi’ gespeeld. Met het lekkere weer hebben we binnen- en buitenspellen afgewisseld. Het was weer een erg gezellige opkomst met z’n allen!

27 augustus 2016

Vandaag draaiden de Welpen weer voor het eerst sinds zomerkamp. Om de opkomst goed te beginnen hebben we uitgebreid vakantieverhalen uitgewisseld met elkaar. Daarna hebben we lekker met water gespeeld. Eerst een estafette met auto’s en waterspuiten. Vervolgens hebben we een groot watergevecht gehouden. Als afsluiter van de opkomst hebben we alle foto’s van het zomerkamp bekeken.

Welpen
Op zaterdag van 12:00 tot 14:00 uur.
De kinderen van 7 tot en met 11 jaar spelen in de jungle. Samen met de figuren uit Jungleboek beleven ze de spannendste avonturen. Bij het spelen aan de hand van een thema gebruiken de Welpen hun fantasie en dit draagt bij aan de ontwikkeling van kinderen. Dit alles gebeurt onder leiding van deskundige vrijwilligers. Zodra de Welpen de leeftijd hebben bereikt om door te stromen naar de volgende speltak, zullen zij overvliegen naar de Scouts.