VHW

Vader Heren Weekend

Vader Heren Weekend 2018

Afbeelding kan het volgende bevatten: lucht, huis, buiten, water en natuurAfbeelding kan het volgende bevatten: 4 mensen, lucht, wolk, buiten en waterIeder jaar wordt er voor de mannen die betrokken zijn bij scouting Hoograven het ‘vader-heren weekend’ georganiseerd. Ook dit jaar weer een groot succes op een prachtige locatie.

Vader Heren Weekend 2017

De mannen die meegaan met het Vader Heren Weekend zijn er klaar voor. Inclusief glow in the dark shirts. Thema: there is no escape!

Na het ontsnappen uit een spannende escape room, moesten de mannen zichzelf vervoeren naar een kamplocatie. Na het eten van pannenkoeken, de borrel na wat nageborrel, gingen ook de laatste mannen naar bed.

De volgende ochtend stond er een wandeling op het programma en wist elke man de weg naar huis weer te vinden.

Tot volgend jaar!

VHW

Tijdens VHW (Vader Heren Weekend) gaan de vaders en heren betrokken bij Scouting Hoograven met elkaar op kamp. Dit kamp staat in het teken van veel gezelligheid. Op zaterdag is er altijd een zoektocht naar het gebouw waar ’s avonds gegeten wordt en er verschillende dingen gedaan kunnen worden. Zondag maken de mannen een wandeling voordat ze weer naar huis gaan.