Verhuur

Alles is te huur. Nou ja alles, het gebouw zeker!

Ons gebouw
Het groepsgebouw van Scouting Hoograven is te huur voor het vieren van een verjaardag, een bedrijfsbijeenkomst of gewoon omdat het kan. Onze zaal is 12 bij 12 meter en heeft een balie naar de keuken. Er is een complete keuken met inbouwkoelkast beschikbaar voor de huurder, een ruime kapstok en een apart dames- en een herentoilet. De overige ruimtes van het gebouw worden tijdens de verhuur afgesloten.

Standaard inbegrepen bij de huur
– 10 lage ronde tafels
– 50 stoelen (passend aan de lage ronde tafels)
– Gebruik van hand- en theedoeken
– Koffie met passende filters voor het aanwezige apparaat
– Gebruik van bovenstaande genoemde ruimtes

Beschikbaarheid
Kijk voordat u mailt, in onze agenda of de zaal nog beschikbaar is. Als er iets in de agenda staat, betekend dat dat er geen verhuur mogelijk is. Onze agenda goed checken voorkomt eventuele teleurstellingen.

Het gebouw heeft als eerste doel het beschikbaar zijn voor onze scouting groep. Hierdoor kunt u maximaal 3 maanden vooruit een datum bevestigd krijgen. Wij maken hier geen uitzonderingen op.

Kosten
U kunt ons gebouw huren voor een basisbedrag van € 220,-. Hiervoor kunt u ons gebouw minimaal 2 en maximaal 5 aaneengesloten uren huren. Wilt u langer dan 5 uur huren, dan rekenen wij een meerprijs van € 45,- per vooraf afgesproken extra uur.  Houd u er rekening mee dat het opbouwen en opruimen van uw activiteit en het schoonmaken van de ruimtes, in deze huurtijden vallen. Mocht u op de vooraf afgesproken eindtijd nog niet klaar zijn met opruimen, dan kost deze tijd € 25,- per gestart half uur. Het is dus gunstig om te zorgen dat je op tijd klaar bent met het opruimen en schoonmaken.

Extra´s
Heeft u de zaal gehuurd en wilt u uw bijeenkomst nog feestelijker maken? We verhuren ook nog vele aanvullingen. Voor meer informatie, de mogelijkheden en prijzen, klik dan hier!

Huurovereenkomst
Voor aanvang van de verhuur ontvangt u een huurovereenkomst die u dient te ondertekenen en retour aan ons te sturen. Hierin staat de huurprijs (met eventuele aanvullende verhuur) en borg benoemd. Beide bedragen worden minimaal een week voor aanvang van de huur aan ons overgemaakt, anders wordt het contract nietig verklaard.
Als het gebouw op tijd is gesloten, er geen schade is, het vuilnis is meegenomen en de ruimtes zijn schoongemaakt in overeenstemming met de aanwezige vrijwilliger, dan ontvangt u de borg retour gestort op de rekening waarmee is betaald. Wordt aan een of meer van deze punten niet voldaan, dan volgt een verrekening met de borg.

Vrijwilligers
Onze organisatie draait op vrijwilligers, ook voor het openen en sluiten van ons gebouw zijn we van hen afhankelijk. Bij een aanvraag voor verhuur moeten wij bij onze vrijwilligers nagaan of er iemand beschikbaar is om het gebouw te openen en sluiten. Een aanvraag is dus niet direct definitief als de agenda leeg is. Een aanvraag wordt bij de vrijwilligers neergelegd en pas bij een aanmelding voor openen en sluiten, wordt de aanvraag toegezegd aan de mogelijke huurder. Deze communicatie verloopt alleen via de mail, hierop maken wij geen uitzonderingen.
We proberen altijd om uw mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Krijgt u niet meteen een reactie op uw mail, wacht dan even af want alle berichten worden beantwoord.

Overnachten
Het is niet mogelijk om te overnachten is ons gebouw.

Scouting Hoograven heeft zijn groepsgebouw in een woonwijk waarbij we rekening houden met de buren. Daarom hanteren we verschillende eindtijden in de winter en de zomerperiode. We maken geen uitzonderingen op de aangegeven eindtijden.

Januari, februari, maart, april
Oktober, november, december

Maandag
Tussen 08.00 – 18.00 uur

Dinsdag

Woensdag
Tussen 08.00 – 17.00 uur

Donderdag

Vrijdag
Tussen 08.00 – 00.00 uur;
Vanaf 23.00 uur geen muziek/ stil!

Zaterdag
Tussen 15.00 – 00.00 uur;
Vanaf 23.00 uur geen muziek/ stil!

Zondag
Tussen 08.00 – 22.00 uur

Mei, juni, juli, augustus, september

Maandag
Tussen 08.00 – 18.00 uur

Dinsdag

Woensdag
Tussen 08.00 – 17.00 uur

Donderdag

Vrijdag
Tussen 08.00 – 23.00 uur;

Zaterdag
Tussen 15.00 – 23.00 uur;

Zondag

Contact opnemen

U kunt een verhuur aanvraag doen voor maximaal 3 maanden vooruit, aanvragen voor verder in de toekomst worden niet in behandeling genomen.

Denk bij uw aanvraag aan het checken van de mogelijkheden in onze agenda.

Benoem in uw bericht welke begin- en eindtijd u wilt aanhouden. Op die manier kunnen we sneller communiceren.

Ik heb een vraag over verhuur!

De zaal        Vanuit de keuken gezien
De zaal        Vanuit de rechterhoek gezien
De keuken      Vanuit de zaal gezien
De keuken      Vanuit de deur gezien