Verhuur groepstent

voor een feestje dichtbij, komen wij gewoon naar u toe..

De groepstent

Naast het gebouw hebben wij ook de mogelijkheid om een tent op te zetten op de door u gewenste locatie. Dit is een waterdichte tent die wij voor u opzetten en afbouwen.

Het enige wat wij van u vragen is een lege plek ter grote van de tent + minimaal 2 meter aan elke zijde, dit omdat wij ruimte nodig hebben om de tent stevig te bevestigen aan de ondergrond. Onze tent kan met zijwanden of zonder zijwanden gebruikt worden. Er zijn veel mogelijkheden met deze tent, het is handig om even te overleggen om de beste optie voor u uit te zoeken.

De groepstent wordt opzet door de leden en is ook voor de leden. Zo gaat 50% van de opbrengt naar de speltak die de tent opzet. U hoeft dus niet extra te betalen voor het opzetten en afbreken van de tent.

Prijzen
Onze tent wordt met stukken aan elkaar geplaatst en is dus in vier verschillende maten te huren. De prijs is gebaseerd op een dag.

Meters Oppervlakte Prijs
6 x 6 meter 35 m² €200,-
6 x 9 meter 54 m² €275,-
6 x 12 meter 72 m² €350,-
6 x 15 meter 90 m² €425,-

Ik wil graag de groepstent huren

Korting
Bij het huren van de groepstent voor meerdere dagen rekenen wij een korting.
Voor de 2e – 4e dag krijgt u 15% korting per dag op bovenstaande prijs.
Voor de 5e – 7e dag krijgt u 25% korting per dag op bovenstaande prijs.