Protocol

Bij plaatsen van berichten, foto’s en filmpjes houd de leiding van scouting Hoograven zich aan een opgesteld social media protocol. Deze is gebaseerd op een standaard protocol van Scouting Nederland en aangepast voor op scouting Hoograven van toepassing zijnde aspecten. Het procotol kunt u hier lezen: Protocol social media

Toestemming

Voor het gebruik van beeldmateriaal heeft scouting Hoograven een toestemmingsformulier in gebruik om te kunnen voldoen aan de eisen van de AVG-wet die op 25 mei 2018 in is gegaan.

Bij inschrijving bij onze groep worden nieuwe leden gevraagd een toestemmingsformulier in te vullen, deze kan je hier vinden!

Wij zijn actief op Facebook, Instagram en Youtube!

Bekijk onze pagina en volg ons om up to  date te blijven van al onze leuke activiteiten!