Show

Laat zien wat je kan op ons podium!

1 februari 2020 - Playbackshow
Wat een spektakel was de show gisteren! De eindstand?
1e plaats voor de Welpen!
Gedeelde 2e plaats voor de Bevers en de Scouts!
Maar, meedoen is belangrijker dan winnen natuurlijk. De beker voor de 2e plaats komt in de prijzenkast, dan kan iedereen ernaar kijken. De beker voor de 1e plaats krijgt een mooi plekje in het Welpenhok, dan kunnen ze er nog lang van nagenieten.
Goed gedaan allemaal, het was een mooie show!
5 maart 2016 - High tea show
OLYMPUS DIGITAL CAMERADe +Scouts zijn tijden bezig geweest met het organiseren van de geweldige High Tea Show van afgelopen zaterdag 5 maart 2016. Vrijdag zijn de +Scouts en de Explorers erg druk bezig geweest met het voorbereiden van de hapjes, maar voor 70 mensen hapjes voorbereiden is niet met een uurtje gedaan!
Zaterdagochtend stonden we om 9 uur op de groep om de laatste hapjes voor te bereiden en af te bakken. Ook moest de zaal nog wat finishing touch krijgen en daarna kon de show beginnen!

Om 11.15 uur kwamen er twee Scouts binnen die nog even hun act moesten oefenen op het podium, dit zag er super goed uit!
Alle andere leden kwamen 11.30 uur binnen en zij werden direct doorgesluisd naar OLYMPUS DIGITAL CAMERAhet +Scoutshok waar ze werden opgewacht door Myrna en Mariska en en vrolijk lied! Verrassing: Er moest nog een openingslied mét dans geoefend worden voor de show!

WP_20160305_006Ook kwam vanaf 11.30 uur al het publiek binnendruppelen om een plekje te gaan vinden in de zaal. Het was er erg druk maar ook erg mooi, iedereen leek erg onder de indruk! Achter de schermen werden de laatste dingen geregeld door de +Scouts en de Explorers en iets over 12.00 uur begon de show dan!

Onze leden kwamen via de artiestengang het podium op en deden een geweldige act om het publiek op te warmen. Na dit nummer zocht iedereen een plekje in de zaal en kon het feest beginnen! Tijdens een afwisseling van filmpjes, foto’s, een quiz, een turnact en natuurlijk heerlijke thee en verse apjes, traden alle speltakken nog een keer op. Wat een geweldige acts hebben we gezien!

Na afloop kregen we van iedereen erg veel leuke dingen te horen over hoe ze het vondeWP_20160305_13_03_47_Pron en alle kinderen kregen een aandenken mee om op hun blouse te maken! Een show om niet meer te vergeten dus!

En dan, bijna als laatste maar zeker een van de belangrijkste dingen: De opbrengst! Dit hele feest had namelijk het doel om zo veel mogelijk geld op te halen om een gaaf uitje van te doen tijdens ons jubileum zomerkamp van komende zomer. Jullie willen nu natuurlijk weten hoeveel geld we hebben opgehaald!

Tromgeroffel: €555,55!

(Oke, eerlijk is eerlijk: We hebben er een paar centen bij gedaan om er een mooi getal van te maken, maar dat zat echt in de centen!) Hierbij zit ook het bedrag wat aan vrijwillige bijdrage is gedoneerd aan het einde van de show.
Wat een geweldige opbrengst! Iedereen dus ontzettend bedankt!

WP_20160305_024De organisatie,
de +Scouts
Hulp in uitvoering
de Explorers

High Tea Show/ PlayBack Show

Eens in de zoveel tijd organiseren de +Scouts (voorheen de Pivo’s) van scouting Hoograven een playbackshow voor iedereen die van zingen, dansen en playbacken op een podium houd!