PSKaKa

Plus Scout Kampeer Kamp

PSKaKa 2019
Vrijdag 7 juni
De +Scouts zijn op kamp gegaan naar Luxemburg! Onderweg en op het kampterrein hebben we al veel meegemaakt en is er het een en ander mis gegaan. En natuurlijk zijn we spullen vergeten. Gelukkig worden de kampen met onze jeugdleden beter voorbereid. Dat is zeker 😉
Zaterdag 8 juni
Vandaag brachten de +Scouts een bezoekje aan Luxemburg stad. Hier winkelen we, wandelden we door een park en zaten we op terrasjes.
Bij terugkomst bouwden we een Da Vinci brug (zonder trouwen!) en natuurlijk een heerlijk kampvuur:)

Zondag 9 juni
Vandaag hebben de +Scouts een wandeling gemaakt door de mooie natuur van Echtenach. Daarna nog even naar het Amerikaanse oorlogsmonument geweest. We sloten af met een BBQ en gaan morgen terug naar Utrecht, het was een gaaf kamp!

PSKaKa 2018

De +Scouts waren met elkaar op kamp, ook waren er twee gasten mee!

Vrijdagavond werd het kampement opgebouwd en hadden we een leuke quiz.

Zaterdag was het dertig graden en op kamp hoort daar natuurlijk een water activiteit bij: kanoën! Halverwege de toch nog even lunchen bij het pannenkoekenhuis en voor een enkeling een plons in het water. Bij terugkomt op het kampterrein werd er gehangen in hangmatten en geschoten met pijl en boog. Na een BBQ werd er nog een drankje gedronken en een boswandeling gemaakt.

Zondag na het uitslapen en ontbijt begon het een beetje te spetteren en pakten we snel alle spullen in en gingen we terug naar Utrecht.

Het was een gezellig kamp, bedankt allemaal!

PSKaKa 2017

Tijdens PSKaKa 2017 gingen de +Scouts op kamp naar Autsterlitz waar ze oud Hollandse spelletjes deden, kampvuur maakten, lekker aten en gezelschapsspelletjes deden. Ook werd er een leuk uitje georganiseerd, namelijk Trikke! Super spannend, maar ook heel erg leuk! Het filmpje geeft een goede impressie 🙂

PSKaKa 2016

Tijdens PSKaKa 2016 gingen de +Scouts op kamp en waren ze een weekend lang leuke dingen aan het doen. Het uitje was een middagje varen. Ook waren we een avondje gezellige spelletjes aan het doen. Een geweldig weekend!

PSKaKa 2015

De +Scouts zijn op PSKaKa! Vrijdag heerlijk bij het kampvuur gezeten en zaterdag helaas in de regen…

Even wachten tot het droog is en alle deelnemers gearriveerd zijn en dan gaan we beginnen met het programma.

De +Scouts en hun bezoek zijn afgereisd naar de Piramide van Austerlitz. Lekker de kind uithangen en genieten van het heerlijke weer op PSKaKa!

PSKaKa 2014
Deze editie van PSKaka was een beetje anders dan normaal, het was namelijk de eerst editie van het verniewde PSKaKa! Voortgaan gaan we verder als: Plus Scouts Kampeer Weekend!

Dit jaar was er een groot bouwproject, namelijk: Pionier een bank voor bij het kampvuur. Dit namen de gasten van het weekend erg serieus en was dan ook een groot succes! Een van de groepen had een dubbele bank met een hoge zitting, zo’n 1,5 meter boven de grond!

Het was een erg geslaagd weekend!

PiPiKaKa 2013
Tijdens PiPiKaKa 2013 gingen de Pivo’s samen met hun gasten, zoals de traditie betaamd, een dagje naar de piramide van Austerlitz.

Natuurlijk maakten ze ook kampvuur, was er een doorlopend spel, werd er lekker gegeten en gedronken en was er veel gezelligheid. Dit jaar was het weer een groot succes!

PSKaKa

Een keer per jaar tijdens Pinksteren reizen alle +Scouts af naar een gaaf terrein om een leuk en gezellig weekend te beleven.

PSKaKa staat voor: Plus Scouts Kampeer Kamp!

Klik hier om meer te lezen over de +Scouts!