Hannah

Joshua

Norah

Heb je een vraag? Wil je een keertje mee komen spelen? Wil je lid worden?

Mail de Beverleiding op bevers@scoutinghoograven.nl !

Vandaag was de eerste opkomst van het nieuwe jaar. We hebben sterretjes afgestoken om het nog even samen te vieren. Daarna hebben we vuurwerktikkertje gedaan en zelfs vuurwerk geknutsteld. Het was een geslaagde eerste opkomt van het nieuwe jaar!

Vandaag zijn de bevers op hun jaarlijks bever uitje geweest. We hebben de ouders gevraagd om de bevers af te zetten in Baarn. Daar hebben we het kabouterpad gelopen. Onderweg zijn we heel wat kabouters tegen gekomen, waar we een opdracht moesten uitvoeren. We hebben halverwege een picknick stop gehouden, een traktatie op gesnoept en aan het einde van de tocht een heus diploma gekregen! Het was een geslaagde zonnige dag.

Oefenen met kaarlezen
Kaartlezen met Sterre Stroom en de Bevers natuurlijk, goede voorbereiding op de Scouts begint al vroeg!

Jantje Beton
Vandaag hebben de bevers de jaarlijkse collecte voor Jantje Beton gelopen en zo een leuke bijdrage opgehaald voor het goede doel, en ook een stukje voor onszelf. Bedankt allemaal voor de bijdrages!

Bever Doe Dag

Tijdens de Bever Doe Dag van 2019 heeft de NPO opnames gemaakt om de dag vast te leggen. Onze oudste Bever, Remco, is al jaren de kar trekker voor deze regio activiteit. Een mooie samenvatting van een fantastische dag met een glansrol voor Remco! Veel kijkplezier via deze link!

Herfst!

Deze week zijn we buiten opzoek gegaan naar eikels, kastanjes etc. Vandaag hebben we er een gezellige dierenbende van gemaakt!

Beverweekend

De Bevers waren op Beverweekend en dat was super leuk!

Bevers
Op zaterdag van 10:00 tot 11:30 uur.

Ontdek de opwindende wereld van de Bevers! Ervaar het avontuur in jouw eigen buurt, waar kinderen van 4,5 tot en met 7 jaar spelenderwijs kunnen leren en volop plezier kunnen maken in de natuur. Dit alles samen met Stuiter en zijn vrienden in het fictieve plaatsje Hotsjietonia. Onder begeleiding van enthousiaste vrijwilligers kunnen de Bevers samen met andere kinderen spannende spelletjes ontdekken en samenwerken. De Bevers maken kennis met de essentie van scouting. Word ook lid van onze scoutingfamilie en beleef onvergetelijke avonturen met andere Bevers op zaterdagochtend! Ben je uitgebeverd? Vlieg dan over naar de Welpen, waar een gloednieuw avontuur op je wacht!